اطلاعیه مهم!

همراهان عزیز تمامی سفارشات ثبت شده از شنبه 19 خرداد ارسال خواهد شد.

طلا

طلای کم اجرت

اگر دوست داری تو مهمونی ها بدرخشی، یک هدیه مناسب تهیه کنی یا سرمایه‌‌گذاری های بلندمدت داشته باشی اما بودجه کمی داری این ویترین رو برای شما چیدیم. قیمت بالای طلا و جواهر باعث شده که این روزها رسیدن به طلا برای برخی افراد به یه آرزو تبدیل شده باشه. به همین علت ما دسته‌بندی طلا کم اجرت رو به عنوان راه حلی مقرون به صرفه برای شما به سایت اضافه کردیم. اما اصلا طلا کم اجرت چیه؟

طلای کم اجرت چیست؟

همینطور که از اسمش مشخصه طلای کم اجرت، طلاییه که اجرت ساخت و طراحیِ پایین‌تری نسبت به طلای معمولی داره. بنابراین شما هزینه نهایی کمتری پرداخت می‌کنید و در عوض طلای بیشتری خواهی داشت.

مزایای خرید طلا کم اجرت

اما اصلا مزایای خرید طلا کم اجرت چیه یا چرا سراغ خرید این طلا بریم؟

  • قیمت مناسب: اصلی‌ترین مزیت طلای کم اجرت، قیمت پایین‌تر اون نسبت به طلای معمولیه. همین مسأله باعث شده تا افرادی که بودجه محدودتری دارند، با خیال راحتتر به سمت خرید طلا بروند. به عنوان مثال، اگر اجرت ساخت یک گرم طلای نو 50 هزار تومان باشه، ممکنه اجرت ساخت همان گرم طلای کم اجرت فقط 10 هزار تومان باشه.
  • طلا مناسب سرمایه گذاری: طلا در بلند مدت، یه سرمایه گذاری امن محسوب میشه. شما با کمترین هزینه ممکن، یه سرمایه گذاری بلند مدت خواهی داشت.
  • هدیه‌ای مقرون به صرفه: طلای کم اجرت میتونه به عنوان یک هدیه‌ی مقرون به صرفه و در عین حال ارزشمند برای عزیزان شما باشه.

معایب خرید طلای کم اجرت:

  • محدودیت در انتخاب: تنها عیبی که میتونم برای طلای کم اجرت مطرح کنم اینه که تنوع اون کمتره و ممکنه شما اون چیزی که به طور صد در صد باب میلتون باشه پیدا نکنید.

تفاوت طلای کم اجرت و طلای بدون اجرت (دست دوم) چیست:

در واقع طلای کم اجرت طلای نوییِ که از ابتدا با اجرت پایین‌تر ساخته شده یا مدت زمان زیادی در فروشگاه مانده و ممکنه به دلیل گذر زمان فروشنده تصمیم بگیره که با سود کمتر اون طلا رو بفروشه. اما طلای بدون اجرت همان طلای دست دومیه که قبلاً توسط شخص دیگری استفاده شده و به دلایلی مانند فروش، مجدد به بازار برگشته. در نهایت، انتخاب بین طلای کم اجرت و طلای دست دوم به سلیقه و نیاز شما بستگی داره. اینکه کدوم مدل بهتره یا مناسب شماست به سلیقه و بودجتون بستگی داره.

نکاتی برای خرید طلای کم اجرت:

  • از طلافروشان معتبر خرید کنید.
  • از فروشنده فاکتور به همراه اطلاعات دقیق وزن، عیار و قیمت روز طلا دریافت کنید.
  • به وزن و عیار طلا توجه کنید.

نکاتی برای خرید طلای کم اجرت:

با یک کلیک به راحتی خرید کنید. محصولات رو با هم مقایسه کنید و هر آنچه انتخاب کردید به سبد خرید خودتون اضافه کنید و در نهایت با پرداخت هزینه و وارد کردن اطلاعات خرید خودتون رو نهایی کنید.





اطلاعیه مهم!

همراهان عزیز تمامی سفارشات ثبت شده از شنبه 19 خرداد ارسال خواهد شد.

Skip to content