نحوه ارسال سفارشات

نحوه ارسال سفارشات

نحوه ارسال و تحویل سفارشات

۱-مدت زمان تحویل :

گالری روژا در راستای سرویس دهی هر چه بهتر به مشتریان خود ،کلیه محصولات ارسالی از طریق پیک در شهر تهران (مناطق 1تا15) را در همان روز (جز زمان قرنطینه و تعطیلات رسمی ) در اختیار کاربران قرار می دهد و سفارش کاربرانی که در شهر تهران (مناطق 16تا22) و خارج از شهر تهران هستند طی مدت ۷۲ ساعت کاری از طریق پست ارسال می گردد.
*لازم به ذکر است ارسال تمامی سفارشات رایگان است..

۲-تحویل سفارشات :

کلیه کالاهای خریداری شده از سوی کاربران قبل از ارسال توسط گالری روژا کنترل می شود و پس از اطمینان کامل از صحت کالا نسبت به ارسال آن اقدام می گردد . کالاها در بسته بندی های استاندارد و ایمن و مناسب برای هدیه به مشتریان تحویل می گردد . مشتریان در هنگام تحویل کالا می بایست بسته بندی کالا را کنترل و سالم بودن آن را رسید نمایند و در صورت مشاهده هرگونه ایراد و مشکل در بسته بندی کالا ( مانند پارگی و … ) که نشان از وجود مشکلات احتمالی در آن باشد ، از تحویل گرفتن کالا خودداری نمایند  و موضوع را به بخش پشتیبانی وب سایت روژا اطلاع داده و از همان طریق پیگیری نمایند . در غیر این صورت کاربر با امضا رسید دریافت کالا صحت مرسوله را تایید نموده و حق هرگونه ادعایی را از خود سلب می نماید.

۳-روش های ارسال :

ارسال محصولات گالری روژا در تهران (مناطق 1تا15) توسط پیک و تهران مناطق 16تا22و شهرستانها توسط اداره پست جمهوری اسلامی صورت می گیرد. نحوه پرداخت سفارشات می تواند به انتخاب کاربران در هنگام ثبت سفارش به یکی از روش های پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک و یا تماس با پشتیبانی و به صورت نقدی و واریز به حساب انجام گیرد.

 





Skip to content