تعویض و یا استرداد کالا

تعویض و استرداد کالا

ضمانت عودت 48 ساعته و تعویض 72 ساعته ( استرداد فقط شامل محصولات خریداری شده از فروشگاه اینترنتی روژا می باشد) :

۱) بروز ایراد فنی

جهت رفاه حال مشتریان روژا ضمانت عودت 2 روزه با مظنه روز خریداری شده و تعویض کالای دوم را در اختیار آنان قرار داده است بدین معنی که مشتریان پس از تحویل کالا 2 روز فرصت خواهند داشت  در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد باشد، روژا نسبت به تعویض کالا اقدام نماید چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه به اتمام رسیده باشد ، مشتریان می توانند درخواست کالای مشابه نمایند.
برای تعویض 72 ساعته (سفارشات شهرستان 5 روزه) هر زمان در این بازه زمانی بعد از خرید خود می توانید با ارائه مشخصات فاکتور خرید اولیه و اطمینان از عدم بروز هرگونه آسیب برای محصول ، کالای جدید را با مظنه روز خرید دریافت کنید.
* لازم به ذکر است که هر فرد تنها یکبار می تواند اقدام به تعویض و عودت کالا (عودت فقط در فروشگاه اینترنتی امکان پذیر است) کند. همچنین چنان چه تعویض با کالایی ارزان قیمت تر صورت بگیرد وجهی برای مشتری واریز نخواهد شد.

۱) کاربران می بایست حداکثر ظرف مدت 1روز بعد از دریافت کالا ایراد فنی را از طریق ارسال ایمیل یا تماس تلفنی به کارشناسان روژا اعلام نمایند . بدیهی است پس از گذشت 3 روز کالای مورد نظر شامل این سرویس نمی باشد .
۲) ایراد فنی اعلام شده توسط کاربر مورد تایید کارشناسان روژا قرارگیرد.
۳) ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالا خریداری شده یا مسائلی نظیر آن و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
۴) در صورتی که پس از استرداد کالا ایراد فنی اعلام شده  مورد تایید کارشناسان روژا نباشد هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری می باشد.

۲) عدم تطابق یا انصراف از خرید

واحد کنترل کیفیت روژا قبل از بسته بندی مرسولات ، با دقت و حساسیت بالایی آنها را بررسی نموده و  درصورت اطمینان از صحت و تطابق کالا نسبت به ارسال آن اقدام می نماید با این وجود در صورتیکه کالای سفارش داده شده مغایر با کالای تحویلی توسط مشتری باشد  مشمول سرویس استرداد 2 روزه می باشد و مشتری موظف است تا 1 روز کارشناسان روژا را مطلع کند.
لازم به ذکر است کلیه هزینه های عودت کالا بر عهده گالری روژا می باشد.

*شرایط تعویض یا استرداد کالا :
(استرداد کالا فقط مختص فروشگاه اینترنتی گالری روژا می باشد و شعب فیزیکی گالری روژا این قانون را شامل نمی شوند.)

۱) مشتری می بایست حداکثر تا سه روز پس از تحویل کالا  نسبت به اعلام درخواست تعویض و حداکثر تا یک روز پس از تحویل کالا و یا ثبت سفارش نسبت به درخواست عودت کالا و یا وجه پرداختی ( در صورت ثبت سفارش ) به کارشناسان روژا از طریق تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما اقدام نماید در غیر این صورت کالای مورد نظر شامل این سرویس نمی باشد.
۲) استرداد کالا، مستلزم جدا نشدن تگ ها از کالا  و ملزم به ارایه فاکتور می باشد و در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگ ها و فاکتور، ، کالای خریداری شده قابل استرداد نمی باشد.
۳) در صورتیکه امکان تشخیص عدم تطابق کالا و یا مورد پسند نبودن آن بدون باز کردن پلمپ (آکبند)کالا مقدور باشد ، پس از خارج کردن کالا از حالت آکبند (پلمپ) امکان استفاده از این سرویس از کاربر سلب می شود.
۴) کالای برگشتی می بایست از نظر ظاهری در شرایط اولیه خود توسط روژا دریافت شود، و هر گونه تغییر فرم ظاهری محصول باعث خروج کالا از شرایط تعویض می شود.
۵) اگر ایراد فنی یا فیزیکی به تائید کارشناسان برسد ، هزینه ارسال به عهده گالری روژا می باشد.





Skip to content